تجلیل از مدیر مدرسه در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تجلیل از مدیر مدرسه در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
میثم زارع گفت: امروز در پنجمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از مجید بادره مدیر زحمتکش تنها مدرسه روستا تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز طرح ملی سه شنبه های تکریم به همت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم و با مشارکت شورای اسلامی و دهیار روستای ریگ سلمی برای پنجمین هفته متوالی اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: هر هفته تجلیل از یکی از خادمین، خیرین و نخبگان محله مسجد در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: به همین منظور امروز در پنجمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از مجید بادره مدیر زحمتکش تنها مدرسه روستا تجلیل شد.

زارع ادامه داد: در اولین هفته از اجرای این طرح ملی، از زارع نیا یکی از خیرین محله و فعالان مسجدی تجلیل شد، در دومین هفته نیز از ابوالقاسم شاهی از جوان مسجدی محله، عضو کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم و پرستار بخش کرونایی بیمارستان امام علی علیه السلام شهرستان چابهار تجلیل کردیم.

 مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: از خوبیار علی نژاد یکی دیگر از فعالان مسجدی که علی رغم سن بالا با رعایت کامل نکات بهداشتی در مسجد حضور می یابد و پیگیر حل مشکلات روستا، مسجد و کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم است در سومین هفته از اجرای طرح سه شنبه های تکریم، تجلیل شد.

وی ابراز کرد: در چهارمین هفته نیز از صابر جهانگیری خادم مسجد که تازه داماد است و در هر شرایطی خدمت به خلق خدا و مسجد را فراموش نمی کند، تجلیل کردیم.

زارع تاکید کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم را تا فرار رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس همچنان با قوت اجرا می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه اظهار کرد: این طرح با هدف شناسایی نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز، خیرین و خادمین و فعالان مسجدی در حال اجرا است و سعی داریم با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم علاوه بر تجلیل از این افراد، برای سایر نمازگزاران نیز الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586